Sejr til Giang Nguyen i regnvådt Roskilde
21 Mar
2015
Med at holde speeder og brems
nede samtidig fik Giang Nguyen en super start og kom
flyvende og var allerede nr. 2 ved første sving og
kunne efterfølgende køre sejren hjem fra en start
som nr. 8. Denne lille detalje er ikke velset mange
steder grundet man brænder slyngkoblingen af
hurtigere og den vil blive straffet prompte af
gokartcenterene hvis de opdager det! Men Giang var
hurtig selvom starten var ekstra ordinær og han
kørte også dagens hurtigste tid på en bane som var
fyldt med regn.
Lars Ulstrup tog 2. pladsen foran
Claus Rhymer. Tim Birk lå længe og kæmpede med Lars
men en oversatsning ved start/mål betød en snurretur
og en tur i græsset og så blev den plads vekslet til
en 11'er.
Christian Jensen og Tue Nielsen
meddelte inden løbet startede at de stoppede i
klubben. De følte begge to at stemningen og diverse
udtalelser var generelt for hårde for dem til at de
syntes det var sjovt. En kæberasler til os alle om
at det sjove ikke er så meget tilstede mere, men kun
om at køre så god en placering som muligt koste hvad
det koste vil. Er GK98 blevet for professionelle i
indstillingen????
|
P |
Driver |
Team |
Point |
Time |
Best Lap |
Gap |
Lap Rank |
Index |
Grid |
Cup +/- |
1 |
Giang Nguyen |
Roadrunner |
30 |
Heat A |
1:17,596 |
0,000 |
1 |
99,0 |
8 |
7 |
2 |
Lars Ulstrup |
3 skarpe modstand |
27 |
18,980 |
1:18,376 |
0,780 |
3 |
95,5 |
7 |
5 |
3 |
Claus Rhymer |
Karting Race |
24 |
23,941 |
1:17,895 |
0,299 |
2 |
95,0 |
6 |
3 |
4 |
Christian Jessen |
Force India |
22 |
29,540 |
1:18,819 |
1,223 |
7 |
88,5 |
5 |
1 |
5 |
Patrick Bing |
Cannonball Bandits |
20 |
33,481 |
1:18,396 |
0,800 |
4 |
90,0 |
13 |
8 |
6 |
Jesper Skallergård |
3 skarpe modstand |
19 |
37,721 |
1:19,329 |
1,733 |
15 |
77,5 |
9 |
3 |
7 |
Dennis Lauridsen |
Force India |
18 |
39,101 |
1:19,326 |
1,730 |
14 |
77,0 |
4 |
-3 |
8 |
Kenneth Fridthjof |
Cannonball Bandits |
17 |
39,880 |
1:19,236 |
1,640 |
11 |
78,5 |
3 |
-5 |
9 |
Henrik Mathiasen |
De 3 Høvdinge |
16 |
44,582 |
1:19,314 |
1,718 |
13 |
75,0 |
15 |
6 |
10 |
Nick Reimersø |
Cannonball Bandits |
15 |
46,762 |
1:19,076 |
1,480 |
10 |
76,5 |
20 |
10 |
11 |
Tim Birk |
Roadrunner |
14 |
46,921 |
1:18,597 |
1,001 |
5 |
80,0 |
2 |
-9 |
12 |
Steen Wells |
Force India |
13 |
47,501 |
1:18,946 |
1,350 |
8 |
75,5 |
11 |
-1 |
13 |
Christian Würz |
Karting Race |
12 |
48,361 |
1:19,579 |
1,983 |
17 |
65,0 |
12 |
-1 |
14 |
Claus Østerby |
Reserve |
11 |
49,322 |
1:18,779 |
1,183 |
6 |
74,5 |
22 |
8 |
15 |
Jesper Krohn |
Dark Horse |
10 |
49,821 |
1:19,075 |
1,479 |
9 |
70,0 |
18 |
3 |
16 |
Lars Feddersen |
De 3 Høvdinge |
9 |
56,600 |
1:19,422 |
1,826 |
16 |
61,5 |
17 |
1 |
17 |
Kim Mortensen |
Karting Race |
8 |
56,861 |
1:19,263 |
1,667 |
12 |
64,0 |
10 |
-7 |
18 |
Christian Jensen |
Roadrunner |
7 |
68,260 |
1:19,995 |
2,399 |
19 |
55,5 |
14 |
-4 |
19 |
Ronnie Fridthjof |
Reserve |
6 |
69,922 |
1:19,817 |
2,221 |
18 |
55,0 |
21 |
2 |
20 |
Peter Nielsen |
3 skarpe modstand |
5 |
1 lap |
1:21,124 |
3,528 |
21 |
50,5 |
1 |
-19 |
21 |
Tue Nielsen |
Dark Horse |
4 |
1 lap |
1:20,323 |
2,727 |
20 |
50,0 |
19 |
-2 |
22 |
Johnny Friis |
De 3 Høvdinge |
3 |
1 lap |
1:21,370 |
3,774 |
22 |
46,5 |
16 |
-6 |
23 |
Julius Ø. Kirkegaard |
Reserve |
2 |
1 lap |
1:22,970 |
5,374 |
23 |
44,0 |
23 |
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giang Nguyen |
Best lap |
1:17,596 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P |
Team |
|
Point |
|
|
Driver 1 |
Driver 2 |
Driver 3 |
|
Total |
1 |
Force India |
|
30 |
|
|
22 |
18 |
13 |
|
53 |
2 |
Cannonball Bandits |
|
24 |
|
|
20 |
17 |
15 |
|
52 |
3 |
3 skarpe modstandere |
18 |
|
|
27 |
19 |
5 |
|
51 |
4 |
Roadrunner |
|
15 |
|
|
30 |
14 |
7 |
|
51 |
5 |
Karting Race |
|
12 |
|
|
24 |
12 |
8 |
|
44 |
6 |
De 3 Høvdinge |
|
9 |
|
|
16 |
9 |
3 |
|
28 |
7 |
Dark Horse |
|
6 |
|
|
10 |
4 |
1 |
|
15 |
|