Efter et
års fravær er Ballerup igen tilbage på kalenderen.
Den forholdsvise højhastighedsbane er nok den mest
inspirerende for dem som tænker i overhalinger når
vi snakker indendørs baner. Der er især et sving på
banen som har større overhalingsmuligheder end de
nogle andre indendørs baner tilsammen, så her er
fordelen for dem som har gået en mukket en del over
at tage en fair chance på en snæver bane.
Ulempen
har tidligere været i Ballerup at materiellet har
svinget en del, derfor er der ved afstemning blevet
besluttet at der køres 2 x 15 min i stedet for 1 x
30 min. Det betyder at vinderen fra første løb i
hvert heat skal starte bagerst i efterfølgende løb.
Det burde også give en udligning hvis ikke
materiellet er afstemt til dagens udfordring. Der
skal stadig udføres et pitstop, men man vælger selv
om det er i første eller andet løb man kan få mest
ud af denne taktiske position.
Heat C
starter, efterfulgt af heat B og til sidst A inden
vi igen starter forfra med heat C i omvendt
startposition.
Anders
Bjørnson har meddelt at han ikke længere har tid til
at være fast medlem, så han er nu og finde på
reservelisten.
Start gridden
med afbud og hvem som er indkaldt som replacement findes
her
>>
|